Friday, January 15, 2010

world new record

pasti anda tidak menyangka wujudnya manusia luar biasa seperti mamat ni.. sangat kuat dan bertenaga.. ingatkan badang dah cukup kuat dah, rupanya mamat ni lagi kuat.. tengokla brapa banyak kelapa yang tersusun tu pun pasti korang dah rasa gerun dah kan? tak paham apa aku cakap? tengok la video ni...



tahniah.. anda berjaya memecahkan rekod dunia kerana berjaya membuatkan orang geli hati melihat anda membuat percubaan memecahkan kelapa pakai tangan kosong.. otak tak pakai ka? buduh!!


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
2 Comments
Comments


2 comments:

sirhighcarl said...

wah, mendapat kemaluan yang sangat besar. kekekke

Muhammad Safie said...

satu pun xpecah..dia ni training ke x..

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk