Tuesday, June 15, 2010

video iron man lawak yang mesti ditonton

video iron man lawak yang mesti ditonton

dalam banyak-banyak superhero, yang aku tau batman dan iron man adalah superhero yang dicipta berdasarkan manusia biasa tapi memiliki gadget atau kelengkapan berteknologi tinggi.. keupayaan kedua-dua super hero ini, adalah tidak mustahil untuk diwujudkan dalam dunia realiti.. tapi hari ni, aku nak post entry berkaitan iron man.. aku suka iron man dari aku kecik lagi.. aku masih simpan koleksi komik marvel iron man tahun 90an.. kepada korang yang tak tengok lagi iron man 2, silalah pergi beli DVD original ya.. iron man best!


baru-baru ni aku terjumpa video ciptaan peminat setia iron man di youtube.. memang super cool.. patrick boivin namanya dan dia adalah director underground yang sangat low profile..apa yang menariknya ialah dia menghasilkan video ini dengan dilakonkan oleh anaknya sendiri.. sangat lawak dan sangat comel.. ahaha.. kalau korang yang tak sukakan iron man sebelum ni, tengok video ni pasti korang akan suka dengan iron man..


hebat kan? aku tak penah nampak lagi filem malaysia yang mampu buat grafik secantik itu.. tapi bagi patrick boivin, dia hasilkan video itu untuk post kat youtube ja.. ahahaha.. kalau producer malaysia ni, kos pembikinan filem nak gempak sampai jutaan ringgit tapi filem yang terhasil adalah seperti cicakman dan impak maksima ja? aku rasa industri filem malaysia ni susah nak maju sekiranya masih wujud sistem proxy di negara kita (aku rasa ja).. contohilah patrick boivin.. video dia dapat hits berjuta-juta pun, tapi dia tak letak pulak 'google adsense' kat video dia.. ahaha.. baguihnya! anak sapa ni?


pusing punya pusing kat youtube cari lagi video ciptaan peminat iron man, akhirnya aku dipertemukan dengan satu video iron man lawak ni.. tapi dia mengaut keuntungan, tidak seperti patrick boivin.. ada betul jugak, kalau dia tak kaut keuntungan camna dia nak hidup kan? dah memang keja dia.. rezeki masing-masing.. tengok video ni pulak.. iron man yang mengaut keuntungan.. ahaha

video : iron man yang mengaut keuntungan
Related Posts with Thumbnails
Share This

6 comments:

  1. due2 hebat giler...
    mgagumkn!!!

    ReplyDelete
  2. siot!!cute gle anak patrick tu(kalau anak dy r..)
    well,ckp kt patrick,ak kim slm kt anak dy~

    ReplyDelete
  3. siot!!cute gle anak patrick tu(kalau anak dy r..)
    well,ckp kt patrick,ak kim slm kt anak dy~

    ReplyDelete
  4. perkara paling malas skali nk buat adalah iron baju :p

    ReplyDelete
  5. hhaha,betul2,saya pon terperasan video ni kat youtube..

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates