Tuesday, April 12, 2011

bekas kekasihku seorang yang aneh dan pelik

bekas kekasihku seorang yang aneh dan pelik

dah lama tak tulis entry berkaitan cinta dalam blog ni.. hehehehe.. hari ni aku nak tulis cerita lawak berkaitan bekas kekasih aku.. owh bukan dengan niat nak sakitkan hati si dia.. tetapi sekadar pengajaran untuk semua lagipun bekas kekasih aku ni buta IT, dia tak reti nak baca blog-blog ni.. hahaha.. sebelum tu aku nak nasihatkan kepada mana-mana lelaki atau perempuan yang sedang bercinta ataupun ingin bercinta, jangan bagi harapan 100%.. statement "awal bercinta memang la indah, si dia berak pun anda kata wangi" adalah super tepat dan perlu diambil berat..


begitu juga dengan aku.. kalau aku bercinta, aku akan layan baik-baik si dia macam tuan puteri.. aku takkan bagi harapan 100%.. tapi kalau dia buat slack, memang sorry to say "tuan puteri boleh pegi mampus".. kah kah kah.. hal ini sangat berkait rapat dengan bekas kekasih aku sorang ni.. berikut adalah salah satu perbualan telefon selepas dia tinggalkan aku dan bahagia bersama dengan kekasih hati dia..

awekcun : hello.. saja la i telefon u nak tanya khabar.. u sehat ka? ok ka?
tubelawak : erm.. i tak berapa nak sehat.. haritu ekonomi jatuh, i tak dapat nak jual saham i.. i rugi RM12ribu (buat lawak bodo)
awekcun : ya ka? oloooo.. nak buat macam mana, dah takda rezeki u..
tubelawak : a'a.. sama ja macam i dengan u.. u tinggal i, takda rezeki.. hahaha
awekcun : u ni kan!! i telefon u elok-elok, kenapa mesti nak menganjing i? (terus menangis teresak-esak)

lepas tu dia dah tak kontek aku.. aku ingatkan dia dah serik nak telefon aku, rupanya dia masih tak serik.. hahaha.. tak sampai sebulan lepas tu, dia telefon aku lagi

awekcun : haritu i nampak u tengah makan kat kedai XXX, sebab tu i telefon u ni
tubelawak : laaa.. awat u tak tegur i.. u eksyen kan skarang ni..
awekcun : bukan takmau tegur, i takut u marah i lepas apa yang i dah buat kat u sebelum ni..
tubelawak : erk.. u pun tau i bukan macam tu kan? i mana reti marah orang
awekcun : ya ka? i tak sure perangai u.. masa mula-mula kenal (becinta) perangai u lain.. lepas dah breakup perangai u lain..
tubelawak : owh ok.. terpulang~ (perbualan terus jadi awkward)

jadi apakah yang diharapkan oleh bekas kekasih aku tu? dia nak aku layan dia macam tuan puteri jugak ka walaupun dia dah bahagia dengan orang lain? wtf! hahahaha.. memang la masa becinta aku layan kau baik dan lemah lembut sebab 'sedang' bercinta.. tapi dah kau tinggal aku, kau nak mati ka, ada peragut nak ragut kau ka, kau nak minum arak ka nak pegi clubbing ka, buat apa aku nak ambil peduli lagi? kah kah kah

kepada yang pernah ditinggalkan, jangan jadi lembik!! anda perlu sedar bahawa hidup mesti diteruskan tanpa orang yang anda harapkan.. dia dah tinggal anda, terbukti dia tak perlukan anda.. dan kepada yang suka tinggal orang, kalau dah tinggal orang tu tak payah la nak kontek-kontek lagi.. itu akan membuatkan si dia lagi merana (aku bukan camni.. hehe).. apa-apa pun, goodluck bercinta :)

suka dengan video ini? klik sini untuk tonton semua
Share This

159 comments:

  1. HAHAHA...MJUR LU X KUAR KATA2 POWER LU BRO..HAHA

    ReplyDelete
  2. Oh sy memg perlukan semangat ini! hahahaha

    ReplyDelete
  3. pernah 3 kali. rilek buat bodoh je

    ReplyDelete
  4. pale hotak dia psycho gile pompan tu!hahahah

    ReplyDelete
  5. thanks bro ! terus bangkit sikit semangat nih!

    ReplyDelete
  6. HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHA!! zzzzzzz

    ReplyDelete
  7. aku terbalik plak..dah aku nak tinggal boleh pula nak ugut bunuh diri bagai plus kacau aku sampai aku pon jd gila! tgh tdo ja tepon bunyi.. wtf?! org dah xnak 2 xnak la kan? kah kah kah.. kalau aku jd ex ang aku tarak pasai nak calling2 aih..baik pikiaq laki masa dpn lg baguih..stp yg berlaku kan ada hikmah kan..xyah la bunuh2 ugut bagai kan..

    ReplyDelete
  8. aku tak pernah bercinta ngan pompan. aku gay. laki takde main tinggal2 ni

    ReplyDelete
  9. janji jangan jilat ludah sendiri dah lee. nak kontek taya kabar pun salah ka?

    ReplyDelete
  10. kau lagi sala! tak baik bermusuhan sesama islam. bwekkkk hahaha

    ReplyDelete
  11. hurm.... heeee.... due2 kesian.. :)

    ReplyDelete
  12. huyooo..
    sedikit tertusuk..
    haha..
    mcm utk ku je..

    ReplyDelete
  13. wa pulak .. err .. wa pulak .. err .. wa yang selalu ugut nak tinggal sidia .. satu tahap dia kata .. "kau dah mintak sangat ..ok kita clash" .. wa boleh TERmenangis .. huh! padan muke wa .. ending .. tak jadi clash .. tp kena gelak dengan sidia .. isk isk .. *pengsan*

    ReplyDelete
  14. bermusuhan dan tidak kontek langsung adalah dua
    perkara yang berbeza.. hehehe.. bergantung situasi..
    bab bekas kekasih kontek balik ni boleh buat porak
    peranda rumah tangga orang tau.. sebaiknya better
    tak payah kontek dah..

    ReplyDelete
  15. hahaha.. i like. saya kuat dan tabah setelah ditinggalkan!! tetibe je kan. ya tuhan, sumpah bangga sebab x jadi macam kamu cakap tu.
    hidup single!!!

    ReplyDelete
  16. hee...dia nak test tgk ko masih nak jadi hamba dia atau x kot...hahaha

    ReplyDelete
  17. haha pernah sekali kena. tadi baru lepas jumpa ex dalam lecture hall. duduk belakang dia lagi. pastu duk pandang2 lakk lempang nakk. haha.

    ReplyDelete
  18. kalau aku.....andai dah takde lagi rase sayang tu dlm hati aku pun...aku tak berani nak tinggalkan...aku takut kat karma, akan dtg aku yg ditinggalkan pulak....dan lagi satu, aku takut klu aku jadi ex ko gak, pas aku tgglkan kompem aku crik balik wlu utk tnye kabar, bile dpt layanan dingin kompem lebih pedis...hahaha tapi, bolehke cinte tapi tak bahagia..??

    ReplyDelete
  19. huhuhu~~~
    tp np erk mudah je die tinggalkn kite..
    <--- mangsa ditinggalkn jgk..
    smpai hati die!!! (T_T)

    ReplyDelete
  20. kalau aku ditinggal kekasih aku akan pegi tido..oit!!

    ReplyDelete
  21. klu aku jd kau mesti aku tanye what do u expect?hahah

    ReplyDelete
  22. rar! aku xdak nk trima hg balik dh kalo dh tinggai. baik aku cri yg lg bguih dr hang. argh! pesal aku emo sgt ni ha?????????

    ReplyDelete
  23. klu dh copel lepas tu putus memang xleh la nk kwn2 lagi. aku setuju dgn ko tubelawak! amik ni 10 juta reward.

    ReplyDelete
  24. hmmm.. dba tetp kne kuat.. wlaupon susa untk mlupekn dy stlh dtnglkn..! tp dy salu cntct ckp rndu.. sdgkn da adew gurl laen.. sgt2 mengong..! :D

    ReplyDelete
  25. hohoho...
    tiqa lagi la, boifren dah kantoi ada gurl lain pon still tak nak lepas kan tiqa.. dia nak dua dua... time bercinta pon boleh sayang 2 perempuan apatah lagi bila kawen ye tak?? (biala la, lelaki kalau boleh simpan dua, buat apa nak buang 1?? | skrip movie pisau cukur) hehehe.. tiqa terpaksa la undur diri.. lepas tu, boleh kontek2 lagi, cakap syg kita jugak..wth!! buat tiqa nangis aje.. T_T..
    tapi skang insyaAllah dah boleh get over benda ni.. hohoho.. setuju dengan admin!!!!
    TAK PAYAH KONTEK LAGI!!!! BUAT SAKIT HATI!!!!

    ReplyDelete
  26. Baiknya En Tubelawak angkat call ex-gf.Tapi bagus juga,biar dia rasa layanan dingin you tu.

    ReplyDelete
  27. tubelawak gay....mn ada awek dulu..dia p danok pn bkn cari pompuan...cari laki...

    ReplyDelete
  28. takder pengalaman lagik putus cinta yang betol2.

    tp aku rasa dlm byk2 kes putus cinta, putus yang ada org ketiga mmg sial.

    ReplyDelete
  29. awat aku macam kenai ja skrip tu?wakakakaka.gila mampos kalau 'dia' baca entry hang ni weyyy.muahahahaha. Sat g dpt call lg.padan muka hang.ekekeke

    ReplyDelete
  30. hahaha..macam berdendam je ni haahhahaa

    ReplyDelete
  31. jual mahal semahal2 nye kat ex ..
    hahahaah

    ReplyDelete
  32. haha..girlfriend psycho...den pon ado ex-bf psycho..rase nak hantar kt tg rambutan je..haha..ingat aku nak layan dia macam putera raja lagi la tu.. *tiru ayat..haha

    ReplyDelete
  33. buat bo layan jek ngn ex tuh...kalau aku malas da nak layan..biaq lantak pi ja~~

    ReplyDelete
  34. lu x merana ekk?.. haha
    powerpuff girl xkn layan lelaki2 yg suka buat hal.. kahkah gila punya statement !!

    btw aku putus sbb ex bf aku yg crik pasal.. skrg dia mcm take care lebih2 lak pasal aku.. wth ?! no u-turn or turning back.. ^.- p.e.a.c.e !

    ReplyDelete
  35. bako je dia... benci dengan orang yang curang!!!

    ReplyDelete
  36. sy suka ayt nie...

    "dan kepada yang suka tinggal orang,"

    dulu ak suka tinggal kn org,,
    tpi skunk bil dh kna tinggal,,
    gila sakit....

    sumpah lps nie x mo main tinggal2 dah,,,
    huhuhu

    ReplyDelete
  37. memang sakit hati kena tinggal...so aku lebih rela tinggalkan org sebelum org 2 tinggalkan aku...

    ReplyDelete
  38. crayon ntah2 ex-gf hang tu x pernah pun anggap hang sbg kekasih dia, tu yg hang sumpah dia 'aneh & pelik' kan kan kan

    pasni dpt awek baru, cuba declare btoi2.. pastu tabur duit hang yg banyak tu hari2 kat dia.. pastu hantar rose pink hari2 kat opis dia..pastu..pastu baru la hang x dtinggalkan lagi... muahahaha rose pink??? bweekk

    ReplyDelete
  39. ya betulll perempuan jangan lembik juga....

    ReplyDelete
  40. hahaha ... ok lah dari aku yang takde bekas ni ... tak dapat nak meraso eh!

    ReplyDelete
  41. life lepas ditinggalkan adelah bermakna..
    sbb bermula episod single n bahagia tanpa dia yg x reti m'hargai.. ;)

    ReplyDelete
  42. btol2 . taya nak sedey2 . btw , bukan da ada apa2 y halal lg . so lek saje . :D

    ReplyDelete
  43. ahahha..
    tp kan..
    tapi kan..
    kalau ex awk tu kol awk kire dah cukup baek gk..ade gak perikemanusiannye..manalah tau kot2 die ikhlas nak call awk n tanya khabar..
    xbaik berburuk sangka pd org len..kan?kan?

    pastu jgn fikir salah org je..kene jugak fikir silap sendiri..semua org xsempurna..semua org telah cube yg terbaik..pastu kalau ur ex baca ni konfum kecik ati..xbaik menganjing2 dalam blog camni bro..
    kah kah..
    agak serius komen sy..:))

    saje tazkirah sikit:P

    ReplyDelete
  44. mesti dia nyesal tu.... padan muka kat dia...

    ReplyDelete
  45. lebih baik dah putus tu xpayah contact...mmg boleh porak perandakan lagi2 kalu ex tu dah kawin...lagi parah...huhuhu...leh bikin ribut...

    ReplyDelete
  46. sy punya kes plak... pelek... haha... dia suka wat hal.. bukan dgn pmpuan lain la.. sy selalu ugut nak clash.. kali ke empat ugut.. dia yang clashkan.. haha... okeh tak pa lagik.. still ble baik2... siap mintak barg yang dah kasi dia bnyak2... dia tak nak.. nak wat kenangan katanya.. dah bulan ke tiga.. dia ckap dia dah ok.. macam nak on balik.. tapi mintak masa.. sebulan pastu... dia ngaku ada awek lain...

    woiii... hg tak mau aku cakap awal2.. pa pasai p bagi harapan... mengong...

    what comes around goes around.... harap masa dia jadik camni... ada pmpuan lain akan stay ngan dia untuk tabah...

    berbahagia la dengan baik...

    ReplyDelete
  47. adesss
    betul uwh
    tak yah contact pun takpe
    wat semak jerk hahaha

    ReplyDelete
  48. YES!!!!!ini adelah semangat TERBAEK! betul2. JANGAN JADI LEMBIK! ramai kot kumbang and bunge kat lua sane! tak yah nak menepek kat sorang tu ja. hahahaha!

    ReplyDelete
  49. mcm ngam je entri ni dgn entri kite kan.

    http://bintangbintangberkedipan.blogspot.com/2011/04/andai-itu-takdirnya.html

    cuma tubelawak versi ganas. kite versi sopan. hahaha. mcm xbleh blah ja ayat. hee.

    ReplyDelete
  50. setuju..tak payah la nak kontek2 kot..ngarut!

    ReplyDelete
  51. perempuan lanjut usia : dia takkan baca punya..
    kan dah kata, dia buta it.. hahahahah..

    cewek medusa : kalau dia tak anggap aku bekas kekasih
    pun, memang boleh diterima oleh logik akal aku..

    nurulbadiah lai : dalam banyak2 ex aku, yang ni
    sorang ja kaki putar alam.. takpa.. aku tak sebut
    nama pun, mesti dia tak kesah.. btw, anda kenalkah
    dengan ex aku ni? hahaha.. cakap kat dia sori noh~

    ReplyDelete
  52. kes aq win-win..ex aq pena tinggal aq then aq lak tinggal ex aq yg seterusnya..yg latest xtau sape yg tinggal sape lak..kuikui

    ReplyDelete
  53. "kepada yang pernah ditinggalkan, jangan jadi lembik!!" huhuhuhu. :')

    ReplyDelete
  54. haha !
    kesian u kan sbb dlu terrkapel dgn dia..
    skrg org lain lak yg kesian...

    ReplyDelete
  55. damn, kau kena dump juga ke. mental picture aku based on tulisan kau menggambarkan kau seorang kacak bergaya. haha

    ReplyDelete
  56. just forget the past.. mungkin ade pengajaran utk kite ;)

    ReplyDelete
  57. saya ditinggalkan.. tapi ex sy sampai skunk masih contact sy.. tension dibuatnya.. dye gila talak agaknya.. hmm..

    ReplyDelete
  58. wtpe nk terhegeh2 lgi...
    bla ar..hihih

    ReplyDelete
  59. meninggalkan & ditinggalkan sume nie ade karma kot .

    ReplyDelete
  60. cerita ni tak berapa nak cukup rempah ratus ja. huhu

    ReplyDelete
  61. 100% ex akn kol blk and akan ckp wat so ever yg sweet2 cam ms kaple dl. hengat kita nak ckp cam dl ke? kesimpulannya. pgi mampos lar dgn ex! i dun love my ex anymore. hope u find someone betta. :)

    ReplyDelete
  62. aku kapel 2 kali dan dikecewakan 2 kali .. single is better ! ta ade mase nak gewdix2 dengan para exes aku . huhuhu ~ weyh ! nie nak cakap , hidup tanpa pakwe pun boley berjaya bhai .. sory ! komen emo dngan lelaki . kah3 !!

    ReplyDelete
  63. wa setuju sgt lo bro...

    da tinggalkan ak pastu nak col ak balik! ha, menyesal la tuu...

    haha..

    ReplyDelete
  64. hahah... well bro everybody deserve to having a 2nd chance... tappi kalau gtu gayanya... bg tonyokkan doremon jer... hahahahah

    ReplyDelete
  65. len kali direct je kata yg power2 tu.. hehehe

    ReplyDelete
  66. eh lupa plak nk smile balik kat tubelawak.. =)

    ReplyDelete
  67. hahahahha.. sabo jer laaa tubelawak

    ReplyDelete
  68. setuju!
    tapi takkan la semua salah awek tu.mungkin lelaki pun ade salah gak kot.

    ReplyDelete
  69. alahai.

    dah clash watpe kontek2 lagi. kehkeh

    ReplyDelete
  70. mungkin die de hati lagi kt u... atau menyesal tinggal kn u...

    ReplyDelete
  71. ha ha ha ha

    betul tuh!
    jangan jadi lembik!

    ReplyDelete
  72. yeah u do ur part dgn bijaksana dude :D

    ReplyDelete
  73. rilek la bro. gua pun tgh single. jom pi carik awek nak? hahahaha

    ReplyDelete
  74. akupun ada pengalaman ngan balak pelik. tapi biarla benda pelik tu jadi kisah aku ngan dia. nanti orang kata kemain g dulu kentut pun wangi, skang kutuk tak hengat. he he.....

    ReplyDelete
  75. Aku memang stok lelaki baik yang selalu kena tinggal tapi aku tak keras mcm hng bole ja but x layan,hati gua lembut..mmg akan selalu kena kencing nanti,xpa gua x kisah,hati gua pn memang dh dicipta utk diremukkan,gua kalis remuk gua cakap lu..

    ReplyDelete
  76. wakaka.pala hotak hang dia tak baca. aku tunggu2 jugak mana tao dia meletop satg. tp ok pa hang buat entry khas untuk dia.wakakaka

    ReplyDelete
  77. pompuan mmg pelik.. bile happy xde kuasa nk ingat ex..tp bile sunyi mule ler cr2 blk buku fon lame.. hahaha.. tp niat sekadar nk luangkan kekosongan mase.. bile dtg happy time, die babai blk.. aku ckp sbb aku ske mcm tu.. hahaha!!

    ReplyDelete
  78. hahaha,,terbaik!!!!bagus jugak post niyh wat per aku ingat die kan3!!!!

    ReplyDelete
  79. huh? tak kuasa lah nk cintan cintun nih..
    g masak lah..lapar plak ase..

    ReplyDelete
  80. bgs nye smgt awk ni......sy pun tgh sedih2 ngn hbgn yg mcm hanging ni.....sy da lain die baik2 mcm tuan putera.....tp die tu plik....kjap mcm nk,kjap mcm xnk....hadoi pening2....ment=yiksa jiwa sy je....

    ReplyDelete
  81. betul tu awk..org dah wt jht kt kite..kite wt jht balik.hehehhee

    ReplyDelete
  82. ahahaha..'hidup mesti diteruskan tanpa orang yang anda harapkan'..mcm maseh mgharap jer..lau dia kontek blk tu maksudnya dia maseh ambil berat sal kt la tu..dok tya khabar pun xleh ka??

    ReplyDelete
  83. hahahah..belambak org macam ni..time nak kita macam2 la..huh

    ReplyDelete
  84. trime kasih utk entry nie..
    sy br lepas kene tggl kn..
    so sad~
    =(

    ReplyDelete
  85. pompuan mmg bermasalah. haisshh

    ReplyDelete
  86. Wah !!! baik sungguh ex-gurl kam0 nak tep0n2 lagi ...tanya kabar..sume..
    Hihihi aku tak k0t ... hahha ^_~
    Tabik ahh sama itu ex-gegel kam0 hahhaa ^_^
    Sweet membara !! haha ^_~

    ReplyDelete
  87. Salam. Buat En tube lawak, pada pendapat manje, mungkin ex-girlfriend en tube TER rindu pada en kot. Ia lah mungkin teringat ... kenangan2 lalu ... apa salah nya berkongsi kasih sayang .... walaupun sedikit ... yg hanya memberi pendapat ... Cik Manje

    ReplyDelete
  88. bagus2,,aq sokong 1000%..da tinggal nk kol2 lak..sengal jew.. huhu

    ReplyDelete
  89. umm..xpew la lau en. tubelawak ckap cmtue..cmnew lak lau nie da clash..ex-gf msg still layan baik punya..biarkan kekasih merana...bila gado gf minta ptus u kasi lik kt ex-gf xnk lak....jgn dera prasaan..xbaik..dpt dosa jew....Lau ase nk main2 jgn couple lau y lma still ggu..pasangan sdiri merana..

    pdapat kyra_G=)

    ReplyDelete
  90. hahaha..my story lg worse kowt!~
    hahaha..mcm budak gila talak jerp....
    haha...dunia2...sume bende buat den golak guling2!~

    ReplyDelete
  91. pernah putus cinta, bab tu aku tak taruk gambag.. takut depa tipon balik.. hehe..

    ReplyDelete
  92. kalo bosan buatpa baca? hahaha.. bijak lah anda ni

    ReplyDelete
  93. relex sude ~ yg penting jgn berdendam..mungkin next time dia call lagi sx n cakap 'guwa nk menikah esok,mai le dtg..makan free!!!!!!'

    ReplyDelete
  94. terbaik Bro...masa tinggal tak igat..pahtu menagih cinta macam penagih..heheh

    Malaysiakini Kena Hacked??

    ReplyDelete
  95. benda ni yg buat aku x thn nie bro... aku ada ex awek do rang... do rang2 nie sama buat hal... dah tau dah da salon mseng2 masih jgk nak menyesat kat no phone aku... dalam sari mesti da jer msh bunyi gini yg dtg...
    "wak... kite sunyi lah wak... boleh tak wak temankan kite macam dulu2'
    kalau call lak
    "wak... kita rindu lah nak dengar sora awak"
    mak oi.. ingat aku nie celcom center ker...
    do rang gik 2...

    ReplyDelete
  96. :) sometimes ,wanita ni tak reti bersyukur :) sigh

    ReplyDelete
  97. senang bila dah putus..buang terus..lagi bukan best sgt pun dia tu..cr lain jer..pompuan tu sengal..gedix budget hot la tu..ingat semua llk akan tunduk kat dia..blah..blah..blah..

    ReplyDelete
  98. memang patut layan pmpuan prgai mcm tu..

    ReplyDelete
  99. owh.. begitu ker???
    huhuh..sabo jer la....

    ReplyDelete
  100. Tolong saya tekan ini !!! Terima kasih!!! (Jangan lupa sign up)

    ReplyDelete
  101. hehehe aku suka entry nie...aku selalu di tinggal cam lu gak Bro,3kali kena tinggal...selepas pada kes tu...aku jadi tanam niat buruk semua pmpuan yg aku kenal...ade je idea nak "creetttt" hehehhe...lps dapat aku bg cam2 alasan mtk putus...stkat nie ramai gak dah gurl dah wa settle kan...krn seorg Perempuan yg aku syg sgt2 aku berubah jadi jahat...hahaha aku puas hati...puas .. dan puas... rasa tak nak kawin pn ade... hehehhehe...korg doakan aku berubah jadi baik okey....

    ReplyDelete
  102. BILA BERCINTA,KENTUT PONGGG WANGI HABIS XD

    ReplyDelete
  103. dia masih tak bleh lupakan lu ni bro...:)

    ReplyDelete
  104. dapat yg baru tapi kureng dpd hang
    tu yg xleh tak kontek2..

    xbsyukur,, kan dah mendapat

    ReplyDelete
  105. u dump i vs i dump u rite back ! hahaha aku salute hang under ! hahaha

    ReplyDelete
  106. mungkin dia x bahagia kot..tp mmg wanita ni pelik..

    ReplyDelete
  107. ini plak untuk cari isteri yang baik

    memang kentot pun wangi

    http://www.theizat.com/2011/04/4-cara-memilih-bakal-isteri.html

    ReplyDelete
  108. setuju sangat2 dengan statement bila tengah hangat bercinta taik dia pun bau wangi kalau hidu..tapi bila dah kena tinggal start la buat cerita itu ini..tak kurang jgk yang ambil jln mudah nak bunuh diri..isk2..

    ReplyDelete
  109. SALAM ZIARAH..HEHEHE..NICE BLOG...ARTIKEL2 YG MENARIK...

    ReplyDelete
  110. waa,ak penah tglkn sorg gurl nie...
    lpas kne tgl tu,dye asyik cll ak je tak kira masa, sampai sanggup pinjam enset kwn psal takot ak reject cll dye....bila ak jwb cll tu,dye diam je dgn alasan nk dgr sore ak..tpi last2 ak kapel dgn member yg dye pinjam phone tdi tu...
    hahahahaha.......
    tpi kecian gak tgk dye tu...

    ReplyDelete
  111. memg tak la an nk contact org yg da tinggalkan aku.macam tehegeh2 plak

    ReplyDelete
  112. huhu..kes kena tinggal ni bese ar..smpi lecur pun blum tentu sudahnya kes ni.

    ReplyDelete
  113. umm...x fhm dgn peragai pompuan yg cam tu....tak patut....

    ReplyDelete
  114. dulu penah tinggalkn orang..sebelum bfeeling2 nie..juz anggap macam abg adeq..so lepas break up..setahun lepas 2 kontek balek mcm biase(means sembang2 kosong)..mungkin die dh ok agaknye kn?..

    ReplyDelete
  115. haha ermm bercinta ngan terlebih cinta dh la..~

    ReplyDelete
  116. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  117. susahkan bila ada org ke3??
    ish2..semoga bahagia la ngn org ke3 tu

    ReplyDelete
  118. terbaekk la entry ni...hehehe...pa pe pun life must go on kan :)...believe in karma, wat goes around comes around and things happen for reason...pasti de hikmah di sebalik setiap kejadian ;)

    ReplyDelete
  119. hahahahaaa....tak malu tol pompuan tu...;)

    ReplyDelete
  120. wooo..ayt ni la yg FY nk sgt dgr..mmg naik smgt gilelaa..da curang,da bhgia ngn org len,lg nk cntct..mmg ase nk bako jew!pastu si awek baru tu pon siap nk kol warning kt FY lg..gilo ko apo??bkn slh aq,laki ekau yg dok cntct org..ergghh!!!(smgt mrh)da jmpe geng~~:)

    ReplyDelete
  121. he he .. jadi teringat diri sendiri

    ReplyDelete
  122. hahahha... me too... ala, xyh contct la.. lets be gone, be bygone... cm dh xd org lain dlm dunia nih...

    ReplyDelete
  123. hahaha. mcm same kes jek. ex aku pun ingt aku akn lyn die mcm dulu ke? harapan la..org mcm ni cmpk dlm tong sampah !!!

    ReplyDelete
  124. bawu pas putus... :"(. yg nie ak wat hal smpai dye bengang2 n then mnx ptus. ak wat po cbb tok dye gak. yela,, slame nie duk cite kat ak sal ex dye je. cam ne lah ak x dbayangi dgn ex dye je. ak wat semua tu cbb nk swuh dye bnci ak. sekurang2 nye ak x sakit aty ble dgr "sye da kapel blik dgn ex sye". pape pon,,, ak maseh syg n cinte kn dye.. arap dye benci ak selamanye,, xde la ak bg hrpan kat dri sendri je kn..?! hehe.. yg berlalu biarla berlalu.. :DD

    ReplyDelete
  125. ak lak.... ak lah orang ketiga..tp bile ak mintak undur diri dy pulak xnak... xtau la. memang hidup kna teruskan... tp sedih bro sedih wa ckap sama lu. da la nk final ni.... arrghhhh!@#$#$&*

    pergh. 1st time komen sinih

    ReplyDelete
  126. hahaha terbaek dr ladang che kiah !. hebatt. sungguh hebatt.. h0h0.

    ReplyDelete
  127. Blogwalking here.. glad to visit... happy bloging :) Peace & succes4you

    ReplyDelete
  128. haha memang takda perasaan org yg suka tinggalkan org ni, pastu tercari cari balik . hoh -,-

    : hishh tak tahu la nak kata , kita sama .

    ReplyDelete
  129. nak jgk wat entry cmnie... tp.. huh(sigh)

    ReplyDelete
  130. kau tau tak aku boleh baca entri kau 60 kali??????????tau tak??????//

    ReplyDelete
  131. unpredictable laa.. kdg2.. kite mmg x nk curang tp.. one day kite terbuat bende 2.. its just.. happen.. huhu.. mmg betol ikot hukum karma.. takot wooooooo... its hurt men.........(sigh)

    ReplyDelete
  132. ape salahnye kontek just as a fren ! pelik btol la.. kawan pon salah.. x kawan t kate menymbong pulak kan..

    ReplyDelete
  133. siot je ayat ko yang bawah skali 2...terasa kue nie yang kene tinggal
    jgan luper follow kue k....heheheheheh

    http://masturagarip88.blogspot.com/

    ReplyDelete
  134. takyah dah call2, sakit kn telinge je.

    ReplyDelete
  135. hahaha...xleh blaahh laah....
    ada jugak mcm nie eekkk..
    hebat2..

    ReplyDelete
  136. dh bca bnyk entry tp bru nk komen sbb enrty ni da kaitan dgn dri ku huhuuhu..ditiggalkan melalui phone cll. mang sakit d sbbkn tu membujg smpai skrg hahhaa..tp single ok per..

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates