Friday, February 5, 2010

chocolate rain songs

chocolate rain songs

chocolate rain nyanyian tay zonday telah mendapat hit sebanyak 47,290,560 ketika aku post tajuk ni.. memang menjadi kontroversi sebab sesetengah orang cakap lagu ni berunsur racist yang membangkitkan semangat orang kulit hitam.. tapi disebabkan video dia yang aneh, beranjak dari mic untuk bernafas, suara besar tak padan dengan muka dan irama yang menjengkelkan, semakin ramai pulak orang view video dia.. tak pernah kenal tay zonday? saksikan...



lepas video dia mendapat hit yang SANGAT tinggi.. ramai laa cover balik lagu dia tu.. tapi kebanyakannya mengubah kepada lirik kutukan terhadap tay zonday.. banyak sangat kat youtube sampai aku pun taktau nak letak yang mana satu.. video kat bawah ni salah satu cover chocolate rain yang aku rasa ada kualiti.. dengar betul-betul lirik dia..



post aku kali ni sirius lak kan? ehehe.. harap maaf ya.. tapi kalau nak tengok yang lawak boleh tgk kat link bawah ni.. list cover chocolate rain yang aku rasa lawak..

/watch?v=fsdM2oMSUbM (chocolate rain versi anjing)
/watch?v=TLqyNZ5TsfM (chocolate rain versi deathmetal)
/watch?v=P6dUCOS1bM0 (chocolate rain versi darth vader)


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

No comments:

Post a Comment

Designed By Blogger Templates