Wednesday, February 10, 2010

cinta tiga segi

cinta tiga segi

dalam percintaan, sangat tensen bila ada orang ketiga.. sebab tu boleh jadi kes bunuh la santau la apa la.. sebab panas dengan orang ketiga la tu.. aku penah keciwa dalam pecintaan.. ahahaha jiwang sat sekali sekala.. kecewa sebab apa? sebab orang ketiga gak laa.. tapi aku baik, aku penyabar.. aku tak buat benda-benda tak elok semua tu.. ahahaha.. be profesional orang tua-tua kata.. aku kan macho.. mana boleh buat benda-benda bodoh.. ahahaha..

untuk hari ni, aku nak share ngan korang semua video pergaduhan akibat cinta tiga segi.. kalau anda rasa video ni terlalu ganas untuk aku share kat sini, sila post kat chatbox ya.. kadang-kadang orang tak boleh terima sedikit keganasan tu sebagai perkara yang lawak.. aku tengok kucing kena gelek depan mata aku pon aku boleh gelak sebab tengok kawan-kawan sekeliling dah tak lalu nak makan sambil aku makan dengan muka slamber.. ahahahaha

LINK : video pergaduhan akibat cinta tiga segi


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

4 comments:

Designed By Blogger Templates