Tuesday, February 16, 2010

video awal ashaari dalam club

video awal ashaari dalam club

awal ashaari, pelakon yang tidak asing lagi bagi rakyat malaysia.. beliau telah melakonkan banyak filem-filem terkenal seperti im not single, syurga cinta, a time for us dan lain-lain.. tapi baru-baru ini sangat hangat diperkatakan mengenai awal ashaari yang dicekup di dalam sebuah club yang namanya di rahsiakan.. apa yang menjadi kontroversi ialah, awal ashaari dikatakan tidak mahu untuk membuat ujian air kencing.. tapi ketika ditemu ramah oleh rancangan "melodi TV3" awal ashaari mengatakan bahawa beliau memang tidak rasa untuk kencing pada ketika itu dan tak boleh untuk mengeluarkan air kencing langsung.. lihat video ini..

video : awal ashaari ketika diserbu didalam club

aku tak mahu menuduh bukan-bukan terhadap awal ashaari..anda sudah lihat video yang aku share? anda sebagai pembaca, anda nilai sendiri adakah awal ashaari sedang mabuk, atau sedang khayal dengan dadah? aku takut apa yang aku tulis dalam blog aku ini menjadi fitnah terhadap awal ashaari.. awal ashaari.. maafkan aku.. bukan niatku untuk menyebarkan video kau kat sini.. apa yang dah berlaku itu, jadikan pengajaran..


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. dah agak dah
    mmg tipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  3. hohohoho.. keje kelentong je ko ek

    ReplyDelete
  4. korang cakap aku tipu sebab korang peminat fanatik awal ashaari kan?? waahahahaha..

    ReplyDelete
  5. ieee mcam gelombang tsunami! he heee

    ReplyDelete
  6. bapak gemuk! hahahak!

    ReplyDelete
  7. aq pon memg dh agak yg dy 2 tipuuuuuuuu.......^_^

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates