Tuesday, April 13, 2010

klon charles darwin

klon charles darwin

korang kenal dengan charles darwin? dia ni lah yang membuat thoeri mengenai manusia di bumi ini asalnya dari binatang iaitu beruk.. teori charles darwin ni menjadi kontroversi bila ada yang bersependapat dengannya, dan ada juga yang tidak.. orang islam tidak boleh mempercayai bahawa manusia asalnya dari beruk.. manusia pertama diturunkan ke bumi ialah Adam..


korang kenal dengan rafiqin darwisy? dia ni lah manusia yang nak jadi beruk.. dia ni jugak menimbulkan kontroversi dengan mengutuk dan menghina arwah dinberamboi di facebook.. aku takmau ulas banyak pasal rafiqin darwisy.. sebab dia masih kecil dan berhak untuk berubah dan memiliki masa depan yang cerah.. kepada rafiqin darwisy, kalau kau tak suka aku post pasal kau kat sini, email aku ya.. nanti aku buang entry ni.. enjoy video rafiqin darwisy.. kau kutuk orang, aku kutuk kau balik.. ahaha..

video : rafiqin darwisy kena sumpahan


Related Posts with Thumbnails
Share This

No comments:

Post a Comment

Designed By Blogger Templates