Tuesday, June 1, 2010

jaminan 100% untuk memiliki tubuh badan sasa

jaminan 100% untuk memiliki tubuh badan sasa

setiap lelaki pasti mengimpikan untuk memiliki tubuh badan yang sasa kerana itu sebagai simbol macho dan kekuatan seseorang lelaki itu.. sudah pasti ada diantara anda semua pernah mengikuti program di gymnasium atau program menguruskan badan di pusat-pusat tertentu.. adakah mereka menjanjikan keputusan yang memuaskan? adakah anda berjaya memiliki tubuh badan yang anda impikan selama ini? sekiranya anda menghadapi masalah untuk memiliki bentuk badan idaman, jangan risau kerana hari ini tubelawak ingin berkongsi program baru yang menjanjikan keputusan yang memuaskan..


hari ni tubelawak nak share mengenai satu program latihan kepada anda semua yang berminat untuk bina badan atau kepada anda yang ingin memiliki tubuh badan yang sasa.. program latihan ini dijamin 100% berjaya sekiranya anda berjaya dan mampu melakukan latihan seperti didalam video yang tubelawak sertakan dalam entry kali ni.. ini bukanlah satu program yang mengaut keuntungan daripada mereka yang mengidam-idamkan bentuk badan yang cantik, tetapi program ini diwujudkan berdasarkan 'anda gembira, tubelawak pun turut gembira'..

jadi tubelawak tidak mahu bercakap panjang lagi, tontonlah video ini dan pastikan anda mampu melakukannya.. seperti yang tubelawak katakan tadi, program latihan ini dijamin 100% berjaya sekiranya anda berjaya dan mampu melakukan latihan seperti didalam video ini..tetapi adakah anda mampu melakukannya? sekiranya anda tidak mampu, jadi usahlah bermimpi di siang hari.. kerana tubelawak sendiri pun tidak mampu melakukan latihan seperti didalam video ini.. kah kah kah!! gila kot.. mungkin ada satu dalam seribu ja orang mampu melakukan latihan macam ni.. kah kah kah!! 

video : latihan super extreme pasti macho


Related Posts with Thumbnails
Share This

10 comments:

  1. serabut aku tgok rambut orang tua nih

    ReplyDelete
  2. tak hensem

    tak mo subscribe hahahha

    ReplyDelete
  3. hahaha..rambut org tu menarik..hahaah

    ReplyDelete
  4. haha..kuat gler tgn diorang. berlatih kat tman permainan jek. sian bdk2 nak main klo ari2 die je..hee

    ReplyDelete
  5. pergh...ade plak gambar org tue nie...huhu

    ReplyDelete
  6. aku tak suka style rambut dia. sekian terima kasih. wakaka xD

    ReplyDelete
  7. gile ape senaman camtuh..tu kalau dr kecik workout boleh la kot...

    ReplyDelete
  8. giler la..mau patah tangan aku..memang gerenti 100% tough badan kalau ikut cara dier..

    ReplyDelete
  9. Kalau dia masuk Ninja Warrior, agak2 boleh menang ke?

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates