Thursday, July 15, 2010

tukar tiub dan tube lawak

tukar tiub dan tube lawak

sekiranya anda sedang mencari blog tukar tiub milik hishamuddin rais, sila klik sini.. sini ialah blog tube lawak milik johny depp (wow!).. setiap hari, mesti ada visitor yang sampai ke blog aku ni berdasarkan keyword seperti 'tukar tiub', 'tukar tube', 'isham tube' dan sebagainya.. mungkin kerana sebutan tube lawak dan tukar tiub hampir sama.. tapi ejaannya berlainan sama sekali


walaupun ramai visitor yang datang secara tidak sengaja itu sebenarnya ingin mencari blog tukar tiub, tapi jangan risau sebab aku sentiasa meletakkan blog hishamuddin rais itu di bahagian blogroll favourite tubelawak.. tukartiub adalah salah satu blog yang tubelawak baca setiap hari.. tukartiub juga menjadi idola tubelawak dalam berblogging.. aku sukakan style tukartiub.. blog simple, kemas dan gila2..

mungkin korang semua boleh katakan aku gay kerana mengagumi tukartiub dalam berblogging.. ya! aku memang gay.. ahaha.. seperti biasa.. statement yang kerapkali membuatkan ramai gay menghampiri aku dan tergila-gilakan aku kerana aku super hot dikalangan gay (contoh).. kah kah kah! konfem lepas ni blog tubelawak kena aim dengan santau melalui koneksi internet.. kah kah kah..

video : tukar tiub dan tube lawak bekerjasa
Related Posts with Thumbnails
Share This

4 comments:

  1. LOL...

    "statement yang kerapkali membuatkan ramai gay menghampiri aku dan tergila-gilakan aku kerana aku super hot dikalangan gay (contoh).."

    memang sengal... :D

    ReplyDelete
  2. weeee lajunye kalau kene tangannn

    hehehe

    ReplyDelete
  3. patut laa banyak malware sejak2 ni!.. derang dah start serang arr tu!

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates