Saturday, February 20, 2010

video bayi yang adorable

video bayi yang adorable

setiap pasangan pasti inginkan anak yang comel untuk meneruskan zuriatnya.. lelaki atau perempuan, kita hanya berserah kepada kehendak ilahi.. aku juga sangat menginginkan anak yang comel.. sangat jelez melihat abang dan kakakku yang sudah berkahwin menimang anak mereka sendiri.. aku juga mahukan anak!! ahahaha.. aku mahu penyambung zuriatku, aku mahu menimang anak aku sendiri, aku mahu penyambung genetik aku sebelum aku mati.. ahahaha.. video kali ni, tak lawak sangat.. just nak share video bayi yang adorable ngan korang semua.. aku taktau kenapa aku suka video ni.. sangat comel..

video : bayi yang comel senyum ketika tidur

amacam? teringin nak ada anak sendiri? sudah pasti bukan.. anak itu rezeki.. bukan untuk dipijak, bukan untuk dibuang di jalanan.. aku geram dengan manusia yang tak bersyukur dah dikurniakan anak, boleh pulak diorang buang anak tu.. hish!! bodoh!!


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

23 comments:

  1. SIOTTTTTTTTT!!!!!!!!! gugur jantung aq weeeey!!!

    wahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. ahahahaha.. jgn la bgtau.. kang kantoi laa.. alaaaaaaaaaa~~

    ReplyDelete
  3. ny lawak ke ape...?.hahaha..da la tengah2 malam ny..

    ReplyDelete
  4. lawak la nadhirah.. (bagi aku la) ahahahaha...

    ReplyDelete
  5. mmg lawak.. sila tgk2.. bby tu comey GILA! kawaii!:D

    ReplyDelete
  6. Nsb tgk pukul 8 pg, klau pkul 3 pg mampus dgn aku aku skali jerit. HAHAHA.

    ReplyDelete
  7. isk... ape ouh bt cmtu..seb baek xtjerit dlm opis ni..ngahah :P

    ReplyDelete
  8. jerit la dalam ofis.. pastu mesti ramai-ramai kerumun kamu kan?? pastu mesti kawan-kawan kamu nak bukak tubelawak gak.. ahahahahahahhaha

    ReplyDelete
  9. cute kan?? owh.. how adorable.. :> awww.. aahahahaah

    ReplyDelete
  10. sial tol. weyh. xyah r letak menatang antu lam blog nih.

    ReplyDelete
  11. ahahaha.. sori sori.. lepas ni tak buh video hantu dah.. ok..

    ReplyDelete
  12. sioot jee -__-" dan dan tga cakap "tak comel pun budak ni" ,terus jadi hantu. BHAHAHA. nyesal kutuk :P

    ReplyDelete
  13. ahahaha.. nice.. kalo boleh rakam situasi kamu tu hany, saya letak dalam blog tubelawak.. ahahahahaha

    ReplyDelete
  14. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! seb bek xda skt jantung....pukul 2 am nie kus semangat... :p

    ReplyDelete
  15. siot. lemah jantung aku. dh le tinggal sorg nih.

    ReplyDelete
  16. weyh.. adoyai..terkejut aku..punyela feeling nak tgk baby cute..kul 3 pagi nieh...huhu takut dah nak tgk vid..huhu

    ReplyDelete
  17. gila! aku tggu punya tunggu siap dekatkan muka aku dkan skrin ni..tibe2...... perghhhhh.! jahat ah lu

    ReplyDelete
  18. bencikkk!! dahlah tgk tgh2 mlm buta nih..adoii..rasa nak pitam je.. lemah kepala lutut..

    ReplyDelete
  19. kahkah
    aku baca komen dulu baru bukak
    nasib baik~~

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates