Saturday, September 25, 2010

video tak lawak tapi lawak - zzzz7889uil versus MBB

video tak lawak tapi lawak - zzzz7889uil versus MBB

mampukah korang melakukan aksi yang tak lawak tapi mampu membuatkan orang ketawa berdekah? ya! sangat susah bukan? tak ramai orang mampu melakukan aksi yang tak lawak tapi lawak.. contohnya video pakcik mr bean malaysia kita ni (link).. dah berulang kali aku post kat tubelawak tapi video ini masih segar dan fresh kelawakannya.. kah kah kah.. tapi itu bukan tajuk utama aku untuk hari ini..


sekiranya korang semua pernah tengok video 'gelimat', korang pasti kenal dengan youtube user bernama 'MBB' kerana beliau telah banyak menghasilkan video subtitle yang sangat lawak dan menghiburkan.. MBB mampu mempengaruhi ramai orang untuk menghasilkan video lawak sepertinya sehingga munculnya user baru bernama 'zzzz7889uil' dimana beliau telah menghasilkan video yang hampir sama dengan MBB..

zzzz7889uil juga telah meletakkan title MBB pada setiap video yang dihasilkannya tapi ramai orang kecewa kerana idea beliau tidak sehebat MBB walaupun telah menggunakan nama MBB pada title video beliau.. video dia tak lawak langsung! sikit pun aku tak rasa nak gelak..

tapi selepas membaca komen-komen yang diterima oleh zzzz7889uil, aku tergelak kesorangan.. komen yang diterima sangat mencuit hati aku.. ya! ini juga adalah salah satu video tak lawak tapi lawak.. korang tengok sendiri video yang dihasilkan.. tak lawak langsung! tapi bila baca komen-komen yang diterima, video ini jadi lawak pula.. ajaib bukan?

video : MBB asam garlic (mbb? wtf?? tak lawak macam mbb pun)


komen yang diterima oleh zzzz7889uil..
super lawak!

p/s : korang tengok pelakon dalam video yang dihasilkan oleh zzzz7889uil tu.. kenal tak? bila aku tengok 2 3 kali, baru aku perasan.. pelakon tu adalah orang yang sama dalam entry aku yang lama berkaitan belajar menyanyi ikut pitching.. kah kah kah.. muka horror siot!!
Related Posts with Thumbnails
Share This

11 comments:

  1. apa punya video la..kesian gak ngan zzZZz tue..kena hentam..komen lak lawk..kah3

    ReplyDelete
  2. rajin betul dorang dok translate merapu ni
    kihkihkih :D

    ReplyDelete
  3. mmg best dia punya tumbukkan tu. hakhakhak xD

    ReplyDelete
  4. nasib baik komen diorg boleh cover. hahaha!!!!

    ReplyDelete
  5. kahkahkah...nasib baik kau baca komen...wahahah...

    ReplyDelete
  6. hahah..dari sekolah lagi da layan vid ni..lawak!!!!

    ReplyDelete
  7. hahahahahahaha... lawak gila.... komen dia lah...

    ReplyDelete
  8. hahaha lawak gilaer arrr

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates