Monday, January 3, 2011

malique feat najwa - senyum (unofficial)

malique feat najwa - senyum (unofficial)

senyum pada hakikatnya adalah salah satu anugerah indah dari tuhan.. tuhan sengaja menganugerahkan senyum sebagai sebahagian dari keindahan manusia.. sayangnya, anugerah indah ini, tidak banyak ditemui di wajah banyak manusia.. senyumlah.. kerana dengan senyuman kita mampu membuatkan orang menyukai, mencintai, senang dan selesa dengan kita.. senyum itu juga sedekah.. tidak ada kekurangan atau disadvantage pun kalau kita semua ringan memberi senyuman..


baru baru ini, aku terdengar alunan lagu ciptaan dan nyanyian malique feat najwa bertajuk "senyum" di radio.. lagu ni memang best.. terasa nak senyum sorang-sorang bila dengar lirik dia.. aku rasa lagu ini sangat sesuai dengan perjuangan blog tubelawak ini iaitu ingin semua orang sentiasa ceria dan gumbira.. jadi aku telah mengahsilkan video klip khas untuk lagu ini dengan harapan agar dapat melihat lebih banyak senyuman diwajah manusia.. senyumlah..

video : malique feat najwa - senyum
Share This

28 comments:

  1. kacak luar kacak dalam kacak dengar sini, kalau saya senyum awak mesti senyum sekali :)

    ReplyDelete
  2. ni bukan senyum lagi ni. dah gelak dah.

    ReplyDelete
  3. cair aku tengok melissa tu senyum..^o^

    ReplyDelete
  4. suka la lagu ni.. best giler..

    ReplyDelete
  5. video tu tk besh..:P

    tp lagu senyum ne best bangatttttttt

    ReplyDelete
  6. lagu nih bole buat spare tuk aktiviti pujuk memujuk nnti.. wohhhooooo

    ReplyDelete
  7. kite PUn suke lagu ni
    kalO nak menYakat orang
    yang ngah masam mencUke untuk
    senYum..nyanYilah lagu ni huhu

    ReplyDelete
  8. kalau kita senyum masa buat panggilan telepon pon, org boleh rasa senyum kita tu, an,

    ReplyDelete
  9. Alah senyum, bukan susah sangat.bukan perlu bayar pun.tak paham, orang yang muka ketat jam.

    ReplyDelete
  10. senyum tak perlu kata apa2 senyum jee laa tgok vedio ni..ahahaha

    ReplyDelete
  11. kalau semua senyum , dunia tiada penyakitt .
    *men hentam lirik haha :)

    ReplyDelete
  12. kahkahkah! mmg terbaek bro..

    senyum :D

    ReplyDelete
  13. jempol jempol jempol... :D

    http://arissugianto.blogspot.com/2011/03/ressa-herlambang-menyesal.html

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates