Tuesday, May 25, 2010

entry untuk gay yang meminati aku

entry untuk gay yang meminati aku

dah dua tiga entry aku post pasal gay.. semuanya bermula dari post gay pertama aku bertajuk aku gay kini dan selamanya.. mungkin ada pembaca aku yang masih musykil status sebenar aku.. entry tu aku sengaja letak tajuk tu kerana aku nak dapatkan visitor dari searh engine.. dan hakikatnya aku bukan gay.. kepada gay di luar sana yang memimati aku, aku ingin meminta maaf kerana adalah mustahil untuk kita disatukan.. aku suka pada wanita.. memang aku selalu mengaku aku gay.. bukanlah kerana aku meminati pada kaum sejenis.. tapi aku mengaku sekadar suka-suka dan memang itu adalah cara aku bergurau dengan teman rapat aku..

kemudian aku ada post entry bertajuk aku sebenarnya gay tapi aku taknak mengaku.. itu juga bukan bermaksud aku (penulis) yang gay.. tapi aku nak menunjukkan dan menceritakan bahawa kebanyakan gay tidak akan mengaku mereka gay.. ini berdasarkan pengalaman aku mengenali kawan-kawan yang suka dengan kaum sejenis ni.. aku tak memilih kawan.. kalau korang tak pcaya, korang pegi kat pondan berdekatan, lepas tu korang try panggil pondan tu "woi pondan".. mesti pondan tu marah sedangkan memang diorang pondan.. sama juga kepada pengkid..


sebenarnya dah lama aku nak cakap kat blog aku ni.. setiap hari mesti ada orang buat carian di google "aku gay" dan "tubelawak gay" aku tak pasti sama ada, mereka ini adalah kawan-kawan yang saja nak kenakan aku atau memang betul-betul ada gay yang setiap hati memerhatikan aku.. ramai jugak lelaki yang add aku kat facebook bila tengok kat photo dia, nampak sangat berperwatakan gay.. aku takkan approve sebab aku geli korang tunjuk body lelaki korang tu kat aku.. aku lelaki yang cuma berahi bila tengok badan wanita ja.. ahaha.. jadi kalau betul ada gay yang meminati aku, aku harap korang paham.. aku bukan gay.. maafkan aku.. kisah cinta kau tamat disini saja.. aku tujukan lagu ini khas untuk gay-gay yang meminati aku..

video : khas untuk peminatku yang songsang
Related Posts with Thumbnails
Share This

20 comments:

  1. huahahaha...hang ni terok laa...pepun straight 4ward 2 penting dalam beberapa perkara....

    ReplyDelete
  2. kalau awk bukan gay, maka sy bukan lesbian juga.
    haha. dah pernah kena dalam facebook dulu. haa.. amik ayat awk tu..."aku cuma berahi tengok wanita." sama la juga, sy masih berperasaan pd lelaki. heh. abaikan je gay & lesbian ni. tak kemana pon.

    ReplyDelete
  3. tak.. kadang2 kesian tgk diorang ni..
    kalau member sendiri yg gay.. bimbing ja
    takat termampu

    ReplyDelete
  4. kadang2 tgk gay ni semua yea hensem2. kenapa erk? terpikat i dgn diorang. wakaka xD

    ReplyDelete
  5. ala u jangan malu2. meh jadi anak ikan i nak. i kasi kote, u kasi bontot. nak tak. plus, i tabur air i lagi kat muka u. nak tak tgk i squirt.. mesti nak kan..

    ReplyDelete
  6. this post will contribute to more searches related to "gays" =P

    ReplyDelete
  7. a'ah...yang jd gay kebanyakkan semuanya ensem2 dan educated..cuba la kesian dkat kami kaum wanita ni.dh la wanita lebih banyak dr lelaki...

    ReplyDelete
  8. sekeliling kita setiap hari ade je gay/lesb. Ofismate kite, jiran kite, hatta mungkin juga cashier JUSCO. Kite mane tau, mampos derang nak ngaku. Eh, aku lesbian. Ko caye tak? ngee :D

    ReplyDelete
  9. hihi... pehhh.. dasyat gay pon minat tuan rumah ni :P

    ReplyDelete
  10. ko memang gay kot...
    wakakaka..
    mengaku sajalah..

    ReplyDelete
  11. hahaaha..
    sape suruh mngaku gay sblm nie..
    huhuu~

    ReplyDelete
  12. hoho...nak tarik trafik ke ni???
    kalau melekat cop gay tu da payah nak hilang kot...
    mende baik org cepat je lupe...
    mende buruk ni biapun wat sekali je sampai mati dorang ingat...
    orang ckap la...
    bagus la kalau bukan gay...
    haha..

    ReplyDelete
  13. Iskk ak dh gak dahhhh.. Tjuk hang bikin panassss ja.. Mau tarikkk vsitor.. Nway bagussss!!! Kegay' an' teserlahh.. Oi mna video2 lawak ganass hee.. Lawak seh vdeo klip tuui..

    ReplyDelete
  14. yosh...
    ada jgk yer gay nk kan ko..
    huhu

    ReplyDelete
  15. hahaha.. x pasal2 jd pujaan gay.hee =)

    ReplyDelete
  16. ermm..kekadang yg jdik gay ni not truly gay...
    kekadang dOrang jdik gay sebab trpkse(konon2nye tuk survive as student...nk bli buku itu ini dll....tp...) n rela (yela merelakan diri sndri)...untuk pe??
    untuk...duit...jln pintas untuk mndapt nikmat duniawi.(de kawan...mse kt U...compuse sye...gye mcm suke gurl...tp upe2nye...hurmm)


    p/s:hope dat guy(ma frenz insaf n kembali normal)

    ReplyDelete
  17. ko jd gay pun x laku ler bro hhuhu

    ReplyDelete
  18. biar j lah orng nk jadik gay k hapa..x perlu lah main2 kan orng..penuh kebencian dalm hati korang nie..

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates