Wednesday, November 17, 2010

siapa heliza helmi dan helmi eliza

hahaha.. dua nama ni hampir sama.. heliza helmi dan helmi eliza elias.. mula-mula skali aku nak ceritakan mengenai heliza helmi.. siapa dia ni? heliza helmi ialah seorang selebriti kelahiran akademi fantasia musim ke 5.. heliza ni spesial sikit sebab dia antara pelatih akademi fantasia yang berhijab atau dalam erti kata lain sentiasa mengenakan tudung di kepala.. aku suka heliza, dia comel dan nampak perwatakan dia baik sikit dari artis yang lain.. ahaha.. 


aku rasa kalau aku bawak heliza jumpak mak aku, konfem mak aku stuju untuk ambik heliza jadi menantu dia.. tapi, walaupun heliza menyukai aku, aku akan memikirkan perkara ini banyak kali kerana heliza memiliki mata yang sangat bulat.. aku takut nanti anak aku pun mata super bulat sebab aku pun bermata bulat.. jadi aku lebih prefer calon bini yang tak bermata bulat.. kah kah kah.. bila lagi nak syok sendiri~ auwww..


helmi eliza pula ialah seorang pemain bola sepak yang aku rasa semua orang kedah pasti mengenalinya sebagai penjaga gol utama pasukan kedah.. walaupun pasukan kedah tak berjaya mendapat johan dalam piala malaysia baru-baru ini, aku berharap pasukan kedah akan cuba dengan lebih baik di masa akan datang.. walaupun ramai yang mengatakan kekalahan pasukan kedah adalah disebabkan helmi eliza, aku tetap nak bekap pemain bola pasukan negeri aku.. biasalah tu.. mulut orang..

kalah menang adat pertandingan.. kalau lepas gol, diorang kata la macam-macam.. kalau selamatkan gol pun diorang akan kata macam-macam.. ahahaha.. kepada orang yang suka komplen tu, cuba hang pi main tengah padang tengok!! butuh hampa! dalam 10 dia lepas 1 gol tu kira ok la tu.. peter schmeichel ngan van der Sar pun tak larat nak selamatkan semua gol.. kah kah kah..

video : malaysia menentang chelsea
** ini bukan entry lawak.. mahukan hiburan untuk hari ini? klik sini
Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
37 Comments
Comments


37 comments:

Sallehudin Said said...

Heliza comel .. ^^

Farah Nasuha Abd Rahim said...

haha . ada ka orang yang keliru?? perbezaan yang paling nyata Heliza Helmi perempuan , Helmi Eliza lelaki . huhu . apa-apa pun!! KEDAH PANTANG KALAH ;)

crayon said...

aku tak comel ka? :(

farah said...

hahaha apala..xpnh tefikir plak persamaan depa nie

DIYSAR said...

tu pon orang kata helmi main bomoh lagi bila dia dapat save bnyak, haiish mcam mcam prangai orang

crayon said...

biasa.. mulut orang.. cuba bagi heliza helmi pulak
yang jaga gol.. tengok apa orang nak kata..
kah kah kah.. dari hanya kerana mataaa~~~

nanad said...

dua dua pon comel .

nadrah zainuddin said...

eh goalie malaysia tu lagi tererr. mmg gempak habis dah tuu. hehe :p heliza ni cantik sangatt. siapa dpt dia mesti tak let go dah. haha.

crayon said...

yg video malaysia - chelsea tu, helmi eliza la
jadi keeper malaysia time tu nadrah oi.. hahaha

Encik Tikus said...

pehhh helizaaaa..

nadrah zainuddin said...

eh tak tak bukann. yang sekarang ni. yangg baru balik from guangzhou tu. apa tah nama dia. kan dia banyak save masa lawan iran. gilaa betol! hehe.

Azrul Hisham said...

uish...kalu aku ada awek cam heliza tu, memang aku senyum sampai ke telinga...ekeke :p


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

محمد أزري حانيف said...

KEBANGGAAN KEDAH TUU !! jangan kutuk2 .. helmi tu mmber baik aku tu .. HAHAHAHA

Mantot said...

WAHAHAHAHA!
HOI!Hang jangan dok kacau Heliza.

Ann said...

kalo lah malaysia main mcm tu, mesti kegemilangan malaysia mcm zmn mokhtar dahari kembali smula...

smgt tu jgn lah mcm yo-yo.......jap naik jap turun

The Hetzel said...

ahahhha.sama doh namaa

NuR 'aQiLaH said...

aaaaaaaa helmi eliza my love
*teruja

tp dah putos. =_="

x caya? try sini. huehuehue
aku kecewa

Sufi Tshirt Printing said...

haha..mcm mana aku xperasan dari dulu..chait..nice gile..huhu

Ain Atika Zailani said...

heliza comel sangat!

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Bro, sbb mata bulat Heliza ker atau sbb Lisa Surihani? Ehem2... Gatal lak kerongkong aku ni...

crayon said...

sebenaqnya sebab aku setia dengan lisa surihani..
tapi lisa surihani tak bagi aku expose..
haha.. haha.. haha.. haha..

aYu said...

HELIZA pulak.
eehehe..
em..mata dia bulat sangat..
cantik..
tapi tubelawak suka mata xberapa bulat kan.ehehe..
so..confirm setia pada lisa seorang..

Marhaen Kacak said...

hahaha..yang penting aku kacak!

Wahidah said...

heliza comei laa

sab said...

ish. mata heliza ikut mata aku la. haih.

AiN Z said...

lebih baik buat pilihan cepat.. ana rafali ke, heliza helmi ke, helmi eliza? pilih cepat..

"super bulat" lagi comel tau dak?.. hahahha

cikpia said...

hang orang kedah ka....??? ha ha.... (dah tengok video banjir lagi mau tanya)

pulun kedah pulun!!!!!

belalang hijau said...

rupanya heliza ada skandal ngan tube lawak...
patut la kebelakangan nih nmpk dia dah pandai loyar buruk...blajar kat sini rupanya...

hahaha

bact said...

sorg comey..
sorg lg cemey..
hahaha

LadyRye said...

heliza comey??? comey lagi aku!

Pue said...

cute nyer heliza.... kalu dpt bini mcm die,mmg bruntung gile la...hehe

Melati said...

owhhh.... haahaaa, =))

eka said...

cer bg besen , baldi pon okey sebab aku nak muntah skunx .

ye ye je , heliza suke kat koe .
HAHAHAHHAAHAHAHAHA =..=

Miss D said...

hahahaha. mmg mata heliza bulat. mata i tak bulat. nk ngn i tak? ngeh3.

farah A said...

hihi comel jehh entry nih .

SHaRKFiQ SSM said...

yess!!
dapat dating ngan heliza~

xcaye?? mai r tgk..
http://highnessfiq.blogspot.com

Anonymous said...

i lap u la under...

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk