Wednesday, March 2, 2011

how to dump your girlfriend

ahaha.. hari ini aku nak share dengan anda semua (yang masih belum berkahwin) cara-cara atau langkah yang boleh dibuat untuk tinggalkan kekasih hati anda.. kebetulan baru-baru ini ada rakan aku meminta pendapat aku "wei aku tak suka la kat budak ni, macam mana aku nak tinggal dia?" walaupun aku tak berpengalaman dalam hal-hal macam ni, at least aku bercerita jugak lah kat kawan aku sorang ni.. orang perlu kita jadi pendengar yang setia, so aku melayan ja lah.. kah kah kah
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk