Thursday, November 18, 2010

video spoof remaja beromen tepi jalan

semalam aku takdak keja nak buat dowh.. so aku luangkan sedikit masa aku lebih kurang 10 minit untuk menghasilkan video spoof kepada video yang sedang hangat diperkatakan iaitu video remaja beromen tepi jalan dowh.. aku sangat berharap remaja dalam video tu menonton video ni agar terbuka mindanya untuk memahami apakah pandangan masyarakat terhadap mereka yang tak malu melakukan perkara terkutuk di tempat terbuka dowh.. kesian kat mak bapak diorang terpaksa menerima 'kemaluan' kerana sikap anak-anak yang teruk macam tu dowh.. hahaha dowh.. kah kah kah dowh..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk