Wednesday, January 26, 2011

koleksi lagu baru umno

hehehe.. kepada penyokong umno diluar sana, aku mintak maaf sebab share lagu baru umno kat dalam blog ni.. bila dah lama tulis blog, baru aku prasan entri berkaitan politik dalam blog aku ni tak mendapat sambutan.. mungkin kerana ramai penyokong umno juga membaca blog tubelawak ni.. jadi janganlah berkecil hati bila ada entry aku yang tidak sependapat dengan korang semua ya.. rambut sama hitam tapi hati lain-lain.. pegi saloon, warnakan rambut kepada warna oren, penyataan tu dah jadi "rambut lain-lain, hati pun lain-lain".. kah kah kah..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk