Thursday, June 10, 2010

rtm1 plagiat tahap dewa

sebenarnya dah lama aku nak cakap pasal benda ni.. banyak blogger dok sebok-sebok marah orang copy artikel atau media dari blog diorang.. aku taknak tuding mana-mana pihak sebab aku pun menulis blog berdasarkan video yang entah dari siapa pun aku taktau (kalau aku tau, aku mesti greet).. kadang-kadang tu entry lebih kurang sama pun orang dah cakap kena plagiat.. apa kes? sepatutnya korang berbangga la entry korang kena copy.. itu bermakna korang pandai menghasilkan penulisan..

pengakhiran cerita doraemon & nobita

doraemon adalah karakter yang dicipta oleh fujio f. fujiko dan motō abiko pada tahun 1969.. fujio f. fujiko telah menghembuskan nafasnya yang terakhir pada tahun 1996 dan motō abiko masih meneruskan perjuangan doraemon sehingga kini.. aku nak ceritakan sinopsis pendek mengenai doraemon.. doraemon ialah robot kucing yang datang dari masa depan untuk membantu nobita kerana nobita ni ialah seorang individu yang lemah dan bodoh.. maka bermulalah kisah pengembaraan doraemon, nobita dan kawan-kawannya.. tapi sehingga kini, pengakhiran cerita doraemon masih menjadi tanda tanya..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk