Monday, August 30, 2010

fesyen tudung seksi : cara pakai shawl

jangan kata aku gila pulak letak video cara pakai shawl dalam blog tubelawak ni.. sebenarnya aku agak pelik dan hairan bila tengok perempuan pakai shawl ni.. macam berbelit-belit ja lilitan kain tudung tu.. dalam hati aku terfikir "eh kalau bersolek sejam, tambah pakai shawl plak konfem lebih dua jam perempuan ni bersiap".. rupanya tanggapan aku salah.. takda la lama sangat nak lilit shawl ni.. ahaha..

berlatih menyanyi ikut pitching dan rentak yang betul

haritu masa aku upload video aku menyanyi (tag myvlog).. ramai kutuk suara aku tak sedap.. ya memang suara aku tak sedap.. tapi aku tetap nak menyanyi gak!! peduli apa aku.. kah kah kah.. skarang ni, aku duduk rumah sewa pun aku suka melalak kuat-kuat walau kawan-kawan aku kata suara aku tak sedap.. aku tetap buat kering dan masih melalak juga.. sebab bagi aku, menyanyi ni boleh meredakan stress selain menumbuk dan menendang punching bag..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk