Monday, October 18, 2010

vagina ada di jual.. siapa nak beli?

inilah kali pertama aku menonton iklan yang mengiklankan 'vagina'.. bukan calang-calang punya vagina.. tapi supreme vagina! ya.. dalam erti kata lain, vagina ini adalah tahap terhebat dan 'tahap dewa'.. aku rasa takda lagi mana-mana negara yang mengiklankan vagina di kaca televisyen.. ini adalah yang pertama di dunia.. jepun ni memang pelik-pelik.. nak kata bodoh, tapi banyak hasilkan teknologi baru.. betul lah orang kata kalau terlebih pandai pun, boleh jadi bodoh balik..

kenapa kita perlu jaga adab di facebook

hehehe.. ramai orang selalu memberi teguran kepada wanita agar jagalah aurat anda sekiranya ingin meletakkan gambar di laman sosial seperti faceebook, myspace dan lain-lain.. tapi aku rasa, sekarang ni orang dah muak dah dengar benda macam tu.. so diorang takkan peduli dengan nasihat macam tu.. ada juga aku tengok orang buat video nasihat untuk kaum wanita agar menjaga aurat, lepas tu owner boleh pulak kena bantai dengan reader dan viewer.. kah kah kah.. orang melayu ni memang susah nak nasihat..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk