Sunday, October 10, 2010

proton inspira waja lancer baru 2010

agak kebosanan hari ni tak tau nak buat apa.. kepada sesiapa yang belum mengetahui mengenai kereta baru proton yang bakal muncul di bulan hadapan (nov 2010), korang sebenarnya dah ketinggalan cerita panas automotif di malaysia.. ya! waja lancer bakal dikeluarkan.. rupa bentuk sebijik macam waja.. dengar cerita dan ura-ura, 95% sebijik dengan mitsubishi lancer.. engine sebijik! body sebijik! teknologi sebijik! dan bla bla sebijik! harga pasaran masih belum diketahui..

gerry alanguilan : pakcik sengal on youtube

kepada korang yang pernah tengok video pakcik sengal di youtube, korang pasti tau betapa manisnya senyuman pakcik ni.. ahaha.. harini aku nak buat sedikit pendedahan mengenai pakcik ni.. pakcik ni berasal dari filipina dan bernama Gerry Alanguilan.. berdasarkan video senyumannya yang meletup-letup di internet, dapat dilihat suasana rumahnya agak sempit dan baju 'pagoda' dia yang menggambarkan macam pakcik ni orang biasa ja.. sebenarnya pakcik ni agak luar biasa..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk