Sunday, February 6, 2011

dubur? jubur? bontot? perangai macam beruk!

tahun lepas, ada pakatan mengutuk aku di fanpage tubelawak.. kenapa perkara ini berlaku? sebab ada sorang mamat ni marah aku dengan mengatakan "aku tengok tubelawak ni diskriminasi terhadap kaum gay".. kah kah kah.. memang!! memang aku diskriminasi terhadap kaum gay.. dah terang lagi bersuluh.. jadi tak perlulah aku ulas panjang-panjang.. lepas tu ada juga salah seorang dari pakatan itu mengatakan "jangan sampai kami semua (gays) ban tubelawak!" kah kah kah.. woi!! nak ban aku, ada aku kesah? kah kah kah..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk