Monday, March 1, 2010

again! bukti lelaki gatal

ahaha.. sebelum ni aku dah penah post pasal perempuan mulut banyak dan bukti kegatalan lelaki.. aku heran kenapa masih ada lelaki yang nak pertikai fakta ni? kalau ada lelaki mengaku dia tak gatal, sumpah!! sikit pun aku tak pecaya.. ahahaha.. kalau dia cakap dia gatal, tetapi dia berusaha untuk mengawal nafsu dia mungkin laa boleh dipercayai.. kali ni kalau ada lelaki rasa diri dia tak gatal, sila la post komen anda kat sini ya.. pendapat anda sangat diperlukan untuk research aku.. boleh aku tulis dalam kertas kerja aku "masih ada lelaki yang tak gatal" ahahahaahaha.. pegi mati la woi!!

melancong? perempuan anda bagaimana?

jalan-jalan makan angin? siapa yang tak suka? semua orang mesti suka.. sesiapa pun mesti ada tempat idaman yang ingin dijejaki.. aku pula, aku teringin nak pegi amsterdam dan jepun.. (jangan pulak cakap aku tak teringin nak pi buat haji, ahaha.. sebab tu dah memang kewajipan).. terus terang aku cakap, aku sangat jeles dengan mamat ni.. sebab dia dah jelajah 42 negara dalam masa 14 bulan.. duit dia mesti banyak tak ingat.. takyah cakap banyak dah, korang tengok video ni.. bukti mamat ni dah jelajah 42 buah negara..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk