Saturday, October 23, 2010

kebaikan dan keburukan multi-level marketing MLM

aku rasa pasti ramai diantara korang semua yang dah muak mendengar ceramah atau kata-kata peransang dari ahli-ahli MLM kan? pengalaman aku sendiri ketika melepak di kedai makan ada promoter MLM ni nak promote kat sekumpulan kawan ni tapi lepas tu kena tumbuk sebab kacau orang nak lepak (kononnya ambik masa 5 minit tapi dia duduk sampai dekat setengah jam) hahaha.. mungkin salah promoter dan mungkin juga salah mamat yang tumbuk tu.. tapi pendapat aku sendiri, promoter MLM ni suka perkecilkan pekerjaan orang lain.. mungkin sebab tu dia kena tumbuk..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk