Wednesday, June 8, 2011

cara aku menilai orang melalui internet

setiap orang ada pendapat masing-masing dalam menilai rakan dan orang lain.. begitu juga dengan aku.. terus-terang aku ingin katakan bahawa aku adalah jenis yang susah nak percaya dengan orang sekiranya aku tak duduk depan-depan dan berkawan dengan seseorang itu untuk tempoh yang lama.. tambah pulak zaman sekarang ni ramai orang berkenalan melalui facebook ja.. hahaha.. aku dah terjebak dalam dunia internet ni agak lama.. sejak aku sekolah rendah lagi aku dah berjinak-jinak dengan aplikasi sosial seperti mIRC, ICQ dan lain-lain..

aku dah tak minat kat dia dah!! huh!!

dulu masa sekolah rendah pernah tak rakan anda bertanya "hang minat kat sapa aaa??" hahaha.. mesti pernah kan? dulu aku pernah gak jawab soalan rakan aku tu "aku minat kat sipulan sipulan, tapi ni rahsia tau.. hang jangan habaq kat orang lain" hahaha.. kita dah pesan supaya jangan bagitau kat orang lain, tapi mesti benda tu heboh jugak kan.. ya lah.. dah nama pun 'rahsia'.. kalau aku tak bagitau benda tu rahsia mesti dia tak gedik nak heboh-heboh.. hahaha..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk