Sunday, April 25, 2010

maimunah oh maimunah

kalau korang pernah tengok video nenek menyanyi dekat wad sakit mental, korang mesti suka video yang aku nak share hari ni.. ahaha.. tapi sebelum tu, aku tau mesti akan ada orang cakap "kesian kat nenek ni, bayang kalau kena dekat mak sendiri".. kenapa mesti aku jawab soalan tu? korang suka ka kalau orang pandang rendah dekat mak bapak korang? (dengan pandangan kasihan macam menagih simpati dan sebagainya) jawab balik! ahaha
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk