Tuesday, March 30, 2010

lawak perempuan ilusi optik

korang penah tengok tak gambar atas ni? kalau perhatikan betul-betul, korang boleh nampak gambar perempuan tua macam nenek kebayan ataupun gambar perempuan muda pakai rantai kaler merah.. ni lah yang orang katakan ilusi optik.. dengan mudah mata kita terpedaya dengan 1st impression kan? banyak lagi gambar ilusi optik yang boleh membuktikan bahawa pandangan kita ni boleh menipu.. tapi sekarang main point aku kat gambar ilusi perempuan tua/muda ni ja.. korang cuba bayang kalau ilusi optik camni, berlaku dalam dunia realiti.. ehehe.. kalau takleh bayang, tengok video ni.
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk