Tuesday, February 22, 2011

entry seorang yang tengah takdak mood

hi.. apa khabar semua.. dah makan? aku dah makan dah petang tadi.. aku makan nasik ayam dengan teh ais.. sedap gila.. oh! aku cakap sedap gila tu sebenarnya takdak la sedap sangat pun.. tapi sekadar nak bagi excitement dalam penceritaan.. anda semua dah makan ka belum? kalau tak makan lagi, makan la cepat.. nanti perut masuk angin bahaya.. boleh gastrik.. kalau anda gastrik, doktor dan nurse jugak yang kena susahkan diri rawat anda.. kesian kat doktor dan nurse.. tak sempat diorang nak makan sebab rawat anda semua.. nanti doktor dan nurse pun kena gastrik..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk