Tuesday, July 12, 2011

pernahkah anda terfikir #1

hehehe.. dua hari lepas aku tulis entry berkaitan industri perfileman negara.. kadang-kadang bila kita tengok sesebuah filem atau drama tu, kita akan terfikir "macam mana la diorang boleh dapat idea nak buat cerita macam ni kan?".. tambah-tambah pulak filem macam inception, the matrix, dan lain-lain.. otak diorang memang dahsyat sebab boleh berimaginasi sampai tahap tu.. pada masa yang sama, aku juga pernah berimaginasi untuk memiliki tahap imaginasi seperti mereka.. kah kah kah.. jadi hari ni aku nak share dengan anda semua idea-idea bangang yang pernah muncul dalam kepala otak aku..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk