Wednesday, March 3, 2010

super menjengkelkan

aku orang kedah.. kalau aku lepak dengan kawan-kawan senegeri aku yang lain, sumpah seranah dan maki hamun itu adalah gurauan yang boleh mengeratkan silaturrahim sesama kami.. bukan semua orang kedah macam tu.. kang korang kata aku burukkan nama kedah lak.. ada batasnya.. kalau kita berkawan, kita kena kenal batas-batas untuk melawak dengan kawan kita tu.. ya dak? tapi sekarang aku duduk kat KL, aku jaga adab, aku berkawan dengan semua orang.. nak melawak kasar pon dah tak boleh.. aku tak lemparkan sumpah seranah seperti kebiasaan yang dilakukan di kampung halamanku.. sebab aku nak berkawan dan aku perlukan kawan..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk