Sunday, April 10, 2011

antara alasan lelaki tidak berkahwin awal diusia muda

tubelawak sebenarnya baru berumur 25 tahun.. tapi diusia ini, kalau pulang ke kampung atau berjumpa saudara mara di majlis perkahwinan (kenduri) pasti akan ada suara yang bertanya "hah.. hang bila lagi?" atau "abang kakak hang semua dah kahwin, hang bila pulak nak cukupkan korum ni?".. hehehe.. kadang-kadang menyampah jugak bila orang dok tanya-tanya macam tu.. tambah pulak bila tengok rakan-rakan yang mendirikan rumahtangga, memang terasa sayu la sebab aku masih tak nampak hala tuju aku untuk mendirikan rumah tangga.. 
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk