Monday, August 22, 2011

fida aishah : the end of the story ♥

ini adalah entry khas aku dedicate-kan kepada fida aishah.. sebelum itu, aku ingin mengucapkan terima kasih kepada fida aishah (bukan nama sebenar) kerana telah menceriakan dunia blog malaysia selama hampir 2 tahun.. kalau tak ada orang seperti anda, dunia blog takkan havoc pun.. ya dak?? hahahaha.. sehingga sekarang pun masih ramai yang tertanya-tanya tentang misteri fida aishah ni.. untuk sekian lamanya aku menyimpan rahsia ini, aku rasa sudah tiba masanya untuk aku dedahkan hal ini kepada semua.. 

semua orang pun mahukan kehidupan yang baik

ini entry tak lawak.. pernahkah anda menonton video 'makcik blues bermain gitar menggunakan mentol' ni? kalau belum, anda perlu tengok video ni.. agak menyedihkan sebab muka makcik ni sangat innocent dan lagu tu pun sayu ja kedengaran.. bila tengok makcik ni, aku terfikir.. aku terfikir yang makcik ni takdak ahli keluarga lain nak bantu dia ka? makcik ni forever alone ka? miskin sangat ka? uhhh.. sebak bila fikirkan..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk