Friday, August 6, 2010

pelik tapi benar : puteri berlian & gadis kristal

dah lama nak tulis pasal ni, tapi asyik terlupa ja.. ahaha.. kepada sesapa yang tak pernah dengar tentang gadis kristal atau puteri berlian, korang boleh tengok artikel ni link.. gadis kristal ni femes pada taun 2006 2007 camtu, aku tak brapa ingat.. kat malaysia ni setakat yang aku dengar, dah ada dua kes yang sama macam ni.. sorang tu digelar gadis kristal dimana gadis ini telah ditemuramah oleh rancangan tv3 "pelik tapi benar" dan sorang lagi ialah puteri berlian..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk