Saturday, August 7, 2010

strange kid singing / budak aneh menyanyi

video yang aku nak share hari ini ialah video yang meletop-letop kat youtube, dimana video ini mendapat (sekarang ini) sebanyak 3 juta hits.. mula-mula aku ingatkan video ni tak lawak sebab pada permulaan, budak ni rilek ja pun.. tapi bila dah lama sikit, dia makin menjadi-jadi.. ahaha.. menyampah pun ada, rasa nak terajang pun ada.. kalau korang jenis panas baran, aku sarankan agar korang takyah tengok video ni..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk