Friday, June 3, 2011

tubelawak nak jual blog tubelawak, sapa nak beli?

(entry tak lawak) sedar tak sedar, dah seminggu aku tak update blog.. haha.. sepanjang 2 tahun aku menulis blog, ini kali pertama aku tak update blog sampai seminggu.. sampaikan ada orang tanya aku untuk nak beli blog ni.. aku takmau dan takkan jual blog ni.. sayang wooo.. usaha aku selama 2 tahun bercerita, takkan aku nak jual kat orang senang-senang ja.. apa-apa pun aku nak mintak maaf kepada pembaca blog tubelawak sebab aku tak update dalam tempoh yang lama (bagi aku).. lepas ni aku akan update macam biasa..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk