Saturday, April 30, 2011

sumpah laknat, baju kalis peluru dan g-string thong

pada mulanya aku bercadang untuk tidak update blog dalam minggu ni sebab aku banyak kerja untuk disiapkan.. tapi lepas kecoh mengenai seorang pakcik angkat sumpah sambil pakai baju kalis peluru, tangan aku gatal jugak nak taip-taip keyboard ni untuk update blog.. haha.. rasa nak tergelak pun ada tengok video pakcik lafaz sumpah laknat tu.. macam budak-budak kecik.. ada pulak main sumpah tuduh-tuduh orang.. jadi entry ini khas ditujukan kepada pakcik tersebut..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk