Wednesday, March 24, 2010

pejuang islam bukan dikalangan jahiliah

dulu masa chechnya masih berperang, aku ada beli cakera padat menunjukkan keadaan mereka ketika bertempur dan kesan-kesan kemusnahan akibat peperangan.. aku tak ingat nama sorang pejuang chechnya ni, masa tu dia tengah pegang bazooka sambil 'aim' ke sebuah helikopter yang berada sangat jauh dengan tempat dia berdiri (helicopter tu nampak macam semut ja sebab jauh sangat) lebih kurang 10 minit gak dia berdiri kaku sambil 'aim' ke arah helikopter tu dan dengan satu bedilan bazooka ja, helikopter tu berkecai.. hebat kan? bukan calang-calang orang boleh buat macam tu.. nak kira jarak, nak kira kekuatan angin dan nak kena kira jarak perubahan tangan bila berlakunya impak bedilan bazooka.. aku rasa aku tak mampu nak buat macam tu.. jadi aku assume diorang ni semua sangat bijak dan berilmu mengenai bidang senjata..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk