Saturday, May 21, 2011

lukisan ain zulaikha yang hensem

aku sebenarnya tak suka melukis.. tapi bila dah selalu melukis, perkara ni jadi hobi.. dan pada masa yang sama aku tenang dan dapat rilek-kan otak aku.. hobi ni terbawa-bawa dari arwah bapak aku, turun kat abang kakak aku, dan sampailah kat aku.. sama jugak macam bermain gitar, arwah bapak aku dan abang aku juga pandai bermain gitar.. tapi famili aku takda la extreme sangat berkaitan musik dan senilukis ni.. sekadar hobi.. kadang-kadang aku gunakan jugak hobi ni untuk mengambil hati wanita.. kah kah kah.. auww
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk