Wednesday, March 9, 2011

sebelum ada yang terasa dan salah faham

entry aku semalam, membuatkan ramai kawan perempuan aku tanya kat aku "wei! hang kutuk aku ka dalam entry blog hang tu?" lepas tu aku tanya lah balik kat diorang "hang ada tunjuk gambar ketiak berdaki hang tu ka? kalau takda, tak payah la nak terasa" hahahaha.. jadi aku rasa lebih baik aku sediakan penerangan bergambar agar mudah anda semua faham maksud aku dan tiada sesiapa nak terasa atau salah faham dengan entri aku semalam.. malas nak cerita panjang-panjang dah pasal ni.. isu pun dah lapuk dah berzaman orang dok sebut-sebut.. kalau ada jugak nak terasa, silakan~

eeee.. buruk gila muka perempuan tu

sebenarnya entry ini adalah entry sambungan untuk entry aku semalam.. meletakkan gambar di blog mempengaruhi naik turun sesebuah blog.. ini adalah realiti.. siapa nak nafi, sila kemukakan hujah anda.. hehehe.. blogger yang 'ada rupa' kalau letak gambar sendiri kat blog, sudah pasti mudah mendapat ramai pembaca ataupun peminat.. jadi ini adalah sesuatu perkara yang perlu diambil berat oleh kebanyakan blogger yang terkenal dengan perwatakan 'misteri'.. 

gambar tubelawak photoshoot untuk 'dewa' remaja

harini aku nak buat kelainan sikit.. aku nak post gambar-gambar sendiri sepertimana kebanyakan blogger perempuan lakukan.. walaupun sebelum ni aku tak penah letak gambar sendiri kat dalam blog ni, tapi kali ini aku memberanikan diri untuk meletakkan gambar aku.. ya! semua ini adalah gambar photoshoot yang diambil oleh photographer profesional sepertimana yang anda boleh lihat bersepah-sepah di internet sekarang ini.. kan sekarang ni ramai sangat model dan photographer kat malaysia :) aku pun nak jadi model jugak! kah kah kah..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk