Saturday, October 16, 2010

hadapi dengan tenang : entri rilek otak

harini aku nak post entry yang rilek.. sebelum tu aku nak nasihat kat korang, kalau ada masalah ka apa ka, jangan cuak-cuak.. rilek ja.. kalau melambak keja tak siap pun, tak payah rushing siapkan keja.. rilek ja.. walaupun esok mungkin akan kena marah dengan bos sebab kerja tak siap, abaikan masalah-masalah itu semua.. rilek ja.. habis kuat pun, bukannya bos tu nak bunuh korang kan? dia marah ja.. jadi tak payah nak pening-pening, tak payah nak serabut-serabut.. rilek-kan otak.. rilek-kan badan..

loghat utara : pala otak hang baQ hang!

wei! baru-baru ni ada orang kata aku tak bangga jadi oghang utagha baQ hang.. alasan dia keh aku dok tulih dalam blog loghat aku skema tak macam loghat utagha pon.. ni aku nak habaQ kat hampa semua ni, tobat aih aku bangga jadi oghang utagha.. tapi aku saja la tulih dalam loghat yang senang oghang dari negeri lain nak paham.. bukan pa, kadang-kadang bukan semua oghang buleh teghima loghat atau buleh paham loghat negeri lain dari depa..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk