Saturday, April 3, 2010

indah gambar dari rupa

zaman sekarang ni, boleh dikatakan semua orang ada akaun di laman sosial networking kan? ada yang letak gambar sendiri dan ada yang tidak.. bagi yang meletakkan gambar, aku nak nasihatkan korang janganlah korang edit melampau-lampau gambar korang.. tak salah sebenarnya.. tapi korang sukakah kalau orang kata korang tu insan plastik? dalam gambar nampak cun, nampak ramping, nampak kiut, nampak lawa, nampak macho tapi realiti tak macam tu pun.. ada jugak yang edit bagi muka licin, tapi realiti macam bulan.. ahaha.. bukan nak menghina sesiapa.. tapi yakinlah kepada diri korang..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk