Tuesday, April 6, 2010

lembu gaduh manusia kalah

kepada yang masih belum pernah tengok, video ini memang super gempak!! kalau tak caya, korang tengok sendiri.. sebab aku rasa video ni berjaya dirakamkan dengan kebetulan sahaja dan sangat susah untuk kejadian ini berulang lagi.. ahaha.. masa tengok video ni, aku tengok beramai-ramai dengan kawan-kawan aku.. memang sakit perut gelak.. rasa macam nak terajang sesama sendiri.. tapi apakan daya.. dah nama pun kawan~ takleh nak terajang.. so kami saling belai membelai sesama sendiri sambil ketawa sakit perut..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk