Tuesday, April 20, 2010

video lawak mat rempit yang jarang kita lihat

disebabkan sekarang ni cerita pasal mat rempit dah berkurangan di negara kita, operasi cegah rempit pun dah berkurangan, jadi aku nak share ngan korang video mat rempit yang mungkin korang tak pernah tengok lagi.. aku rasa kalau farid kamil tengok video ni pun, mesti dia suka dan lisa surihani pula suka pada aku.. ahaha..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk