Saturday, April 24, 2010

rogol nenek dan rogol kambing

ramai yang mengatakan sekarang ni, lebih ramai perempuan daripada lelaki.. dalam pemikiran aku "boleh la aku poligami sebab kesian kat perempuan yang lain terabai tanpa kasih sayang" ahaha.. tapi ada juga manusia-manusia yang 'super bodoh' tak berfikiran macam aku, walaupun lebih ramai perempuan daripada lelaki, dia lebih suka kepada kambing ataupun nenek sendiri.. woi mangkuk! bodoh nak mampus.. kalau kau rogol perempuan cantik pun orang dah kata kau bodoh! tambah pula kau rogol nenek dan kambing.. memang 'super bodoh!'..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk