Thursday, February 25, 2010

makanan kegemaranku ialah kaki

korang semua mesti ada makanan kegemaran kan? aku suka makan telur ikan.. itu makanan kegemaran aku.. kalau kat kedah, nasik putih dengan telur ikan dua tiga ketul pun tak sampai 3 ringgit.. sekarang aku hidup kat KL, punya la susah nak carik telur ikan.. kalau ada pun, mesti mahal gila.. memang aku tak pernah makan lagi telur ikan kat KL ni.. sebab aku seorang yang sangat 'sep bajet'.. ehehehe.. pernah tak korang alami keadaan apabila korang diberi harapan untuk makan makanan kegemaran korang, dan tiba-tiba harapan itu musnah dan hancur? kalau tak pernah, korang KENA tengok video ni.. kalau boleh, cuba 'feel' apa yang orang tu rasa..

terlepas peluang tunjuk macho

haritu, aku pergi makan kat kfc dengan perempuan aku.. macam biasa, turun kereta, edjas rambut.. jalan pegi kat counter nak ambil order, cari tempat duduk.. eh, terlupa nak ambik tisu dengan straw lak.. lalu aku mengambil langkah untuk bangun dari tempat duduk untuk mengambil tisu dan straw yang diperlukan.. dalam perjalan pulang ke tempat duduk, aku terlihat perempuanku sedang cuba untuk menuang sos ke dalam pinggan.. diketuknya dengan kuat pada bahagian belakang botol sos.. aku dengan macho, cakap "bak sini nak tolong" lalu aku ketuk kuat-kuat kat belakang botol sos tapi sos turun sedikit sahaja (ciput dan kemut-kemut)..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk