Friday, January 15, 2010

nyanyian syahdu di hospital

korang semua mesti pernah dengar nyanyian syahdu dari penjara kan? tapi pernah dengar tak lagu nyanyian syahdu dari hospital? ehehehe.. aku taknak cakap banyak, tengok video ni.. MESTI TONTON!!

world new record

pasti anda tidak menyangka wujudnya manusia luar biasa seperti mamat ni.. sangat kuat dan bertenaga.. ingatkan badang dah cukup kuat dah, rupanya mamat ni lagi kuat.. tengokla brapa banyak kelapa yang tersusun tu pun pasti korang dah rasa gerun dah kan? tak paham apa aku cakap? tengok la video ni...

worst magician audition

zaman sekarang ni dah banyak sumber untuk belajar teknik silap mata.. kalau nak jadi ahli silap mata, kena buat sesuatu yang baru yang tak pernah dibuat orang, baru boleh buat orang lain kagum.. kalau masih buat teknik-teknik yang lama jadi laa cam diorang ni haa..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk