Monday, February 15, 2010

warga tua teras masyarakat

ahahaha.. pernah dengar lagu warga tua? kalau tak pernah dengar, diantara liriknya berbunyi begini  warga tua teras masyarakat, hidup lama penuh jasa setia pada negara... sungguh menyentuh hati bukan? sesiapa yang nak chord gitar lagu tu boleh amik kat sini link.. kenapa tajuk post aku kali ni mengenai orang tua? sebab zaman sekarang ramai budak-budak muda ni langsung tak hormat orang yang lebih tua daripadanya.. kan? kita perlu menghormati orang yang lebih tua kerana mereka lebih berpengalaman dari kita.. mereka dah merasa hidup susah contohnya pada zaman komunis menjajah negara kita dulu.. diantara mereka juga adalah pemimpin kita bukan? saksikan video ini dengan harapan orang muda kini lebih menghormati warga tua..

zaman kanak-kanak yang meriangkan

zaman kanak-kanak memang menggembirakan.. kenapa? kerana kita tidak perlu memikirkan tentang kewangan, masalah kerja, dan bermacam-macam lagi.. tambahan pula, ketika masih kanak-kanak, kita boleh melakukan apa yang kita sukai.. kalau nak pukul orang pon boleh.. bukan nak kena masok penjara pon kan? bila dah dewasa ni nak pukul orang, jawabnya masok lokap dulu laa.. ahahaha.. TERpaling best masa zaman kanak-kanak ialah perkataan "mak!! nak duit.. duit dah habis" dengan tiba-tiba duit menjelma di telapak tangan.. ahahaha.. layan video ni kalau nak kembalikan nostalgia keriangan zaman kanak-kanak..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk