Monday, March 15, 2010

lelaki perdaya wanita 92 kali

dulu masa aku kecik, aku ingat lagi zaman perogol bersiri yang femes kat malaysia ni.. ramai wanita jadi mangsa perogol bersiri tu.. kalau rogol, lepas tu lepaskan ok lagi.. ni tak, dia rogol pastu dia bunuh lak.. ngeri kan? dulu lepas kes mona fendi, kalimuthu (bentong kali) dan lepas tu baru femes kes perogol bersiri (dalam taun 90an) tapi si perogol tu tak kena tangkap kot rasanya.. aku tak pasti sebab benda dah lama.. ahahah.. banyak lagi benda penting yang aku nak kena ingat.. baik aku ingat nama cikgu aku masa tadika dulu daripada aku ingat pasal perogol bersiri.. ahahaha..

akibat tak sabar mandi sungai

ahaha.. dua hari aku tak update blog.. minta maaf dengan semua orang sebab aku busy sikit dua hari ni.. aku balik ke kampung halaman sebab ada kenduri.. ok.. disebabkan aku balik ke kampung halaman, aku nak bercerita sikit pasal berkelah bersama keluarga.. dulu, aku selalu berkelah bersama keluarga aku.. aku seorang yang tidak pandai berenang, jadi bila pergi ke tempat-tempat seperti pantai dan sungai, aku sedikit malu-malu untuk terjun dahulu.. aku takut bila aku terjun, kaki aku tak sentuh dasar.. aku takut lemas.. ahahaha.. tapi bila dah besar sikit, dah ramai kawan, aku selalu pergi berkelah bersama kawan-kawan.. bila dengan kawan-kawan ni aku cepat belajar.. aku dah pandai berenang sikit-sikit..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk