Wednesday, September 22, 2010

bagaimana menasihati pasangan agar berhenti merokok

baru-baru ini, ada kawan aku berjaya berenti merokok.. bila aku tanya camna boleh berenti? dia cakap, awek dia dah beli macam-macam kat dia, beli rokok elektronik (e-cigar) beli ubat tu, ubat ni, kaedah tu kaedah ni.. last-last kawan aku cakap dia tak sampai ati tengok awek dia dok habiskan duit sebab nak beli benda-benda camtu untuk dia dan dia terus berenti merokok.. bagus gila awek kawan aku tu..

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk