Friday, February 12, 2010

video lawak mat rempit

mat rempit? jangan dihina, jangan dimaki.. mereka pon manusia jugak.. mereka cuma perlukan dorongan dan didikan yang lebih.. masa usia muda remaja ni memang laa niat di hati tu nak seronok-seronok ja.. siapa-siapa pon macam tu gak kan? mesti akan buat kesalahan dulu sebelum sedar kesalahan diri.. ahahaha aku bekap mat rempit!! cewah... ni aku ada contoh terbaik video mat rempit yang telah belajar dari kesilapan.. sekarang dengar cerita dia dah bertaubat dah.. jadi orang baik-baik (ikut suka aku ja cakap camni).. ahahaha.. tengok jangan tak tengok... tak tengok aku trajang hampa semua..

kembar micheal jackson

micheal jackson seorang lagenda yang sangat berbakat dalam dunia seni.. pemergian beliau menimbulkan kontroversi pulak tu bekaitan dengan agama sebenar beliau.. aku malas nak cakap pasal tu.. sekarang ni aku nak cakap pasal kembar micheal jackson yang mempunyai bakat yang sama, style yang sama dan gaya yang sama dengan dia.. cuma, tak diberi perhatian atau dia tidak pandai untuk menyerlahkan dirinya..
Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk